اسب ایرانی

انجمن تبادل نظر پایگاه اطلاع رسانی اسب ایرانی

اسب ایرانی

انجمن تبادل نظر پایگاه اطلاع رسانی اسب ایرانی

مهمترین کلاس داوری زیبایی اسب عرب - اصفهان، شهریور 89

شرکت تعاونی اسبداران و سوارکاران اصفهان و کانون حمایت از اسب اصیل ایرانی با همکاری بخش های مرتبط، یک دوره داوری زیبایی اسب عرب را با حضور یکی از برترین مدرسان بین المللی این رشته در اصفهان برگزار می نماید. دکتر مارِک ترلا داور رده A ایکاهو و مدرس رسمی این سازمان از کشور لهستان مدرس این دوره خواهند بود. ایشان عضو هیات اجرایی ایکاهو می باشند و از سوی مسوولان ایکاهو برای تدریس در ایران پیشنهاد شده اند. برنامه این دوره و هزینه های آن به شرح زیر است:

30 شهریور 89: صبح و بعد از ظهر کلاس تئوری

31 شهریور 89: کلاس عملی

هزینه ثبت نام این دوره مبلغ 1.900.000 ریال می باشد که برای شرکت کنندگان سال قبل، این مبلغ 1.500.000 ریال می باشد.

هتل درجه 1 برای اقامت شرکت کنندگان گرامی و همراهان آنها در نظر گرفته شده است که هزینه آن مبلغ 300.000 ریال به ازای هر شب برای هر نفر می باشد.

مبالغ ثبت نام بایستی تا قبل از 20 شهریور 89 به حساب فراگیر بانک تجارت، شماره 604072557 به نام شرکت سوارکاران اصفهان واریز گردد و شماره فیش و اسامی به شماره 09131103740 اعلام گردد.

به کلیه شرکت کنندگان در کلاس از طرف این مدرس سطح بالا، گواهی شرکت در کلاس اهدا خواهد شد و در صورت قبولی در امتحانات تئوری و عملی، شرکت کننده مدرک داوری درجه C ملی دریافت خواهد نمود. افرادی که مدرک داوری دوره های گذشته را دارند و مسابقاتی را داوری کرده اند در صورت شرکت در این کلاس و قبولی در امتحان مدرک B ملی دریافت خواهند کرد.

همچنین در روز 1 مهر 89 مسابقه قهرمانی اسب های عرب خالص ایرانی برگزار خواهد شد تا زیباترین اسب های عرب ایرانی توسط دکتر مارِک ترلا انتخاب شوند. قهرمانان این مسابقه زیبایی جوایز نفیسی دریافت خواهند نمود.

حق ثبت نام مسابقه زیبایی 900.000 ریال برای هر اسب می باشد. اسب هایی که در دوره های گذشته مسابقات اصفهان حائز مقام شده باشند مبلغ ثبت نام آنها 750.000 ریال خواهد بود.

مهلت ثبت نام مسابقه زیبایی و نحوه آن نیز مانند ثبت نام کلاس می باشد.

ضمن دعوت از کلیه علاقه مندان جهت حضور در این دوره، لازم به ذکر است که امسال تعداد محدودی می توانند در کلاس شرکت نمایند و اولویت با کسانی است که زودتر ثبت نام نمایند.

امیدواریم که دوستان قدر این فرصت ارزشمند را بدانند و از حضور در کلاسی که شاید دیگر به این زودی در چنین سطحی برگزار نشود، استفاده نمایند. دکتر مارک ترلا از شخصیت های بسیار مهمی در زمینه اسب عرب دنیا می باشد و از مسوولان مرکز مهم پرورش اسب پودالسکی لهستان است و با تلاش و مکاتبات زیادی که حدود 8 ماه به طول انجامیده دعوت ما را پذیرفته اند.

در ضمن کلیه اخباری که از غیر از منبع شرکت تعاونی اسبداران و سوارکاران اصفهان و کانون حمایت از اسب اصیل ایرانی مطرح می شود فاقد اعتبار می باشد.

به امید دیدار شما

شرکت تعاونی اسبداران و سوارکاران اصفهان

کانون حمایت از اسب اصیل ایرانی