اسب ایرانی

انجمن تبادل نظر پایگاه اطلاع رسانی اسب ایرانی

اسب ایرانی

انجمن تبادل نظر پایگاه اطلاع رسانی اسب ایرانی

برگزاری دوره آموزش تربیت اسب شو

با سلام

به اطلاع می رساند که از تاریخ 10 الی 14 مهرماه 87 یک دوره کلاس آموزش تربیت اسب جهت حضور در مسابقات زیبایی و هندلینگ اسب شو در اصفهان برگزار می گردد.

مدرس این دوره آقای مارک گملین از بهترین هندلرهای دنیاست که از کشور انگلیس به این منظور به ایران سفر خواهد کرد.

دوره طی حداکثر 4 روز برگزار می گردد و در آن چگونگی تربیت یک اسب برای شرکت در مسابقات زیبایی و همچنین چگونگی نمایش آن در شو به شرکت کنندگان آموزش داده شده و در پایان گواهی ارائه خواهد شد.

مهلت ثبت نام کلاس تا پایان شهریور 87 می باشد و با توجه به ظرفیت محدود کلاس، فقط افرادی که زودتر ثبت نام نمایند امکان استفاده و حضور خواهند داشت.

جهت ثبت نام می توانید با شماره 09138002219 تماس حاصل نمایید.

--------------------------

این کلاس با حمایت های مالی آقای سید مهدی آتشی و توسط شرکت تعاونی اسبداران و سوارکاران اصفهان اجرا خواهد شد و بخشی از نمایش اسطوره های زیبایی است که به دلیل کاربرد آن 2هفته زودتر برگزار می گردد.

امیدوارم علاقه مندان فرصت را از دست ندهند و بتوانند از این دوره استفاده نمایند. لازم به ذکر است که تا کنون بخشی از ظرفیت کلاس پر شده است.

نظرات 2 + ارسال نظر
Ehsan جمعه 22 شهریور 1387 ساعت 01:22 ب.ظ http://www.horsevet.blogfa.com

با سلام
به اطلاع شما می رساند که سومین نمایش قهرمانی اسطوره های زیبایی از 24 الی 27 مهرماه 87 در اصفهان برگزار می گردد.
این برنامه شامل نمایش اسب های ترکمن یموت، کرد، عرب ایرانی، ترکمن آخال، عرب وارداتی و دره شوری می باشد. همچنین یک بخش آزاد نیز مخصوص نمایش سایر نژادها در نظر گرفته شده است.
نمایش اسب های عرب به یاد زنده یاد مری لیلی قره گوزلو و به عنوان بزرگداشت درگذشت او برگزار می گردد. همچنین نمایش اسب های ترکمن به یاد زنده یاد لوییز فیروز و در تجلیل از زحمات او برپا می شود.
در کنار این نمایش، حراج اسب های نژادهای مختلف نیز برگزار می گردد تا علاقه مندان اسب مورد نظر خود را به راحتی خریداری نمایند.
سوارکارانی که مایلند هنر خود و اسب خویش را به نمایش گذارند می توانند در بخش سوارکاری نمایشی حضور پیدا کرده و در هر رشته ای که مایلند طی دقایقی چند به اجرای حرکات نمایشی بپردازند.
با توجه به زمان اندک خواهشمند است ما را در اطلاع رسانی به سایر علاقه مندان یاری نمایید و دیگران را از بزرگترین نمایش اسب های ایرانی مطلع فرمایید.
اگر شماره شما در لیست اس ام اس ما موجود نیست، با ارسال کلمه asb به شماره 09368807995 به عضویت رایگان درآمده و اخبار و اطلاعات لازم را از طریق اس ام اس دریافت نمایید.


به امید دیدار
ستاد برگزاری اسطوره های زیبایی

مهلت ثبت نام: 15 مهر 87
تلفن ثبت نام: 09138002219
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت http://www.persian-horse.ir/esfahan2008 مراجعه فرمایید.

پروش اسب کلهر یکشنبه 4 اسفند 1387 ساعت 04:50 ب.ظ

مرکز پرورش اسب کلهر, پرورش دهنده و فروشنده اسبهای نژاد کرد

الماسی_ 09183311109

منوچهری_09194574404

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد