اسب ایرانی

انجمن تبادل نظر پایگاه اطلاع رسانی اسب ایرانی

اسب ایرانی

انجمن تبادل نظر پایگاه اطلاع رسانی اسب ایرانی

علی نیلفروشان

سلام

از ابتدای سال میلادی جدید در لیست رده بندی سوارکاران دنیا که توسط فدراسیون بین المللی سوارکاری تهیه می شود، نام علی نیلفروشان که قبلا با ملیت ایرانی درج می گردید با ملیت آمریکایی ثبت شده است و گویا متاسفانه از امسال علی قصد دارد در مسابقات به نام آمریکا شرکت نماید. علت این امر بر ما هم پوشیده است و البته با توجه به کم لطفی های فدراسیون و تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک به این سوارکار خوب ایرانی مقیم آمریکا که در مسابقات با هزینه خود و با نام ایران شرکت می کرد این موضوع چندان دور از اتظار نیز نبود. علی حتس در مسابقات آسیایی بانکوک اسب دیگری نیز برای رامین شکی که از ایران رفته بود به همراه آورده بود. لازم به ذکر است که علی نیلفروشان تنها سوارکاری می باشد که با نام ایران در مسابقات سوارکاری المپیک شرکت کرده و این افتخار را در سال ۲۰۰۰ در المپیک سیدنی نصیب ایران نمود. او در این سال هایی که ایران مجوز خروج اسب از کشور را ندارد کمک فراوانی به مطرح شدن سواکاری ایران نموده است. علی نیلفروشان از سواکاران بسیار خوب و سطح بالا می باشد که امیدواریم در هر کجا و به هر نامی که در مسابقات حضور دارد موفق بوده و شاهد پیشرفت او باشیم.

نظرات 3 + ارسال نظر
آدینه بوک پنج‌شنبه 17 فروردین 1385 ساعت 03:18 ب.ظ http://www.adinehbook.com

سلام. به فروشگاه اینترنتی کتاب و CD آدینه بوک با تحویل رایگان هم سر بزنید.

یه اسب خوب پنج‌شنبه 17 فروردین 1385 ساعت 07:28 ب.ظ

حق داره به خدا همین که تاحالا هم این کمک ها رو کرده خیلی

نفیسه قدوسی چهارشنبه 30 فروردین 1385 ساعت 02:52 ب.ظ http://lovehorse.blogfa.com

سلام
از حضورتون در وبلاگم خیلی خوشحالم
امیدوارم مطالبم به نظرتون مفید باشه
راستشو بخواید در مورد منابع خیلی دلم می خواست منابع رو ذکر می کردم
ولی متاسفانه چون من قبل از احداث این وبلاگ به جمع آوری مطالب پرداخته بودم و روی دستگاه ذخیره کرده بودم نمی دونم مطالب از کدوم سایت هست
به هر حال از این به بعد سعی می کنم منابع رو ذکر کنم
از راهنمایی شما متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد