اسب ایرانی

انجمن تبادل نظر پایگاه اطلاع رسانی اسب ایرانی

اسب ایرانی

انجمن تبادل نظر پایگاه اطلاع رسانی اسب ایرانی

فیلم جشنواره اسب های ایرانی اصفهان

سلام

هیات سوارکاری استان اصفهان اعلام کرد:

فیلم کامل روزهای دوم (دره شوری و کرد) و سوم (ترکمن) نمایش اسطوره های زیبایی و بخش های جنبی این جشنواره بر روی ۵  سی دی یا ۵ دی وی دی آماده عرضه شده است.

علاقه مندان به دریافت این فیلم ها می توانند از طریق پست الکترونیک با ما تماس بگیرند یا به نشانی زیر مراجعه نمایند:

http://www.persian-horse.ir/Esfahan2006

esf.equestrian@gmail.com

پس از واریز وجه سفارش ها به نشانی شما ارسال خواهد شد.

نظرات 4 + ارسال نظر
یه اسب خوب شنبه 14 بهمن 1385 ساعت 12:08 ب.ظ

سایت و وبلاگتون بیسته بیسته
خسته نباشید و موفق باشید

اسب ایرانی سه‌شنبه 17 بهمن 1385 ساعت 10:39 ق.ظ http://www.persian-horse.ir

سلام
ممنون از لطف شما. امیدواریم که بتوانیم طرح های جدید خود را هم جامه عمل بپوشانیم و کیفیت کار را بالاتر بریم.
اگر دوستان همکاری نمایند نتیجه کار بسیار بهتر خواهد بود.
منتظر نظرات شما هستیم.

شبح سه‌شنبه 17 بهمن 1385 ساعت 08:17 ب.ظ http://www.shabahfans.coo.ir

سلام دوست عزیز همه چی شما عالی هست ولی یه کم مطلب و عکس و فیلم و....لازم داره
من کم کم دارم وبلاگم رو وب سایت میکنم و اون میشه سایت رسمی
باشگاه سوارکاری ابادان دوست عزیز الان وب سایت من در حال ساخت هست ولی اگه همکاری کنی باهم باشیم و خبرهای جدید از شما و مطالب عکس فیلم و ....
از ما پس اگه دوست داری به من بگو shabah.ali@gmail.com
تا تو را مدیر سایت کنم پس منتظرم

پرورش اسب کلهر شنبه 28 فروردین 1389 ساعت 12:14 ب.ظ

فروش ویژه بهاره پرورش اسب کلهر:

شامل سه راس مادیان نژاد کرد خالص.

الماسی 09183311109
منوچهری 09194574404

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد