اسب ایرانی

انجمن تبادل نظر پایگاه اطلاع رسانی اسب ایرانی

اسب ایرانی

انجمن تبادل نظر پایگاه اطلاع رسانی اسب ایرانی

نتایج نمایش اسطوره های زیبایی

سلام

اولین نمایش اسب های خالص ایرانی در اصفهان برگزار شد.

نتایج کامل این رویداد بزرگ و اطلاعات مربوط به آن را می توانید در سایت آن به دست آورید:

 

http://www.persian-horse.ir/esfahan2006

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
شبح علی پنج‌شنبه 25 آبان 1385 ساعت 11:42 ق.ظ http://shabahfans.co.sr

سلام عزیز جان مرسی از لطفت می خواستم بگم که
بله اسب من شبح حتما عکساشو دیدید اون یک بار در مسابقه زیبای هم اول شده باور کنید اگه بابام نبود حتما اونو هم میاوردم اصفهان خوب غیره اسب من یه مادیان به نام خاتون جان منادی حتما اسمشو شنیدی اون افسانه شده
چون ۴/۵ ساله فقد مقام اول میاره اقای منادی خواست انو بیاره اصفهان ولی متاسفانه بازم نشد ما بازم کره های زیادی داشتیم ولی با اومدن سعید یه چشم به باشگاه ما این مشکلات ایجاد شده که ما نتونیم در خدمت شما باشیم
بله بقیه خوزستانی ها هم سرگرم کورسهاشون هستند
باز هم از شما تشکر می کنم نوکر شما علی شبح

مریم یکشنبه 28 آبان 1385 ساعت 09:56 ق.ظ http://asbeirani.persianblog.com

سلام . موفق باشین

سوارکار یکشنبه 6 آبان 1386 ساعت 12:46 ق.ظ

سلام فایلتون را نمی تونیم دریافت کنیم

به توچه چهارشنبه 29 اسفند 1386 ساعت 03:54 ب.ظ

مزخرفه

فواد منادی جمعه 21 خرداد 1400 ساعت 11:17 ب.ظ

سلام خوب هستین.من فواد منادی پسره آقای منادی صاحب خاتون جان هستم خیلی خوشحالم از آشنایی با شما دوستان و شما مالکان محترم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد